BYGGELEDER

 

Er det DIG vi søger?

 offentligjort 18-08-2021 

AirTjek skaber velvære og sundhed i fremtidens boliger med et godt indeklima ved brug af højteknologiske løsninger.

Bag denne mission lever et succesfuldt dansk ventilationsfirma. AirTjek har fokus på det gode indeklima i nybyggede huse og sikrer dette med de bedste produkter og løsninger på markedet. Med et minimalt vedligehold og et meget lavt energiforbrug reguleres luftskiftet efter bygningsreglementets strenge krav i nye huse. Dette sikres gennem et intelligent styret luftskifte som automatisk reguleres når luftfugtigheden i huset stiger under bad og madlavning.

Det primære marked er Danmark hvor virksomheden har fokus på privathus segmentet gennem nogle af de største og ledende typehusfirmaer. Kursen er sat mod at fortætte opbyggelsen af nye kunder indenfor B2B byggeri samt større lejlighed projekter.

Virksomhedens salg og markedsføring er baseret på kundekendskab og gode relationer suppleret med et fysisk showroom i Odder. I dag har virksomheden 35 ansatte og flere er på vej til at blive en del af holdet. Virksomheden er i gang med at få bygget et nyt domicil tæt på motorvejen ved Horsens.

For at styrke virksomhedens markedsposition er der særligt fokus på opbygning projektmarkedet indenfor lejlighedsbyggeri og de ofte medfølgende fælleshuse. AirTjek har gennem de seneste år også opbygget et betydeligt salg af emhætteløsninger til typehuse og lejligheder. Her ses ligeledes meget store muligheder i samarbejde med eksisterende kunder samt nye kunder indenfor projektmarkedet.

Stillingen

 

Kunne du tænke dig at arbejde sammen med nogle af de største aktører i Danmark omkring realisering af ventilationsløsninger i større boligbyggerier og ofte tilhørende fælleshuse?

Har du lysten og et stort drive til at være ansvarlig for projekternes gennemførsel fra opstart til aflevering? Du har ansvaret for projekternes gennemførelse i overensstemmelse med gældende BR og DS-krav samt AirTjek krav og forventninger, herunder levere de ønskede resultater ift. kundetilfredshed, kvalitet, D&V, arbejdsmiljø, tidsfrister og indtjening.

Kan du med et højt drive tage ansvaret for at bringe afdelingen til næste niveau ved at eksekvere strategien og give kunderne og vores projektmedarbejdere den mest optimale service og den fantastiske kundeoplevelse. Du får det fulde ansvar for styringen af vores projekter og hvordan virksomhedens ambitiøse vækstmål eksekveres i netop dit ansvarsområde. 

Du refererer direkte til direktøren, og indgår i ledergruppen i virksomheden.

Hovedopgaver


Stillingen har følgende hovedopgaver, med stor mulighed for personlig udvikling:

  • Være en synlig og tilgængelig leder

  • Koordinere med samtlige aktører i projektet på både byggepladsen og på kontoret

  • Sikre og facilitere professionel problemløsning i samarbejde med de involverede i projekterne

  • Sikre at projekter overholder kundens krav og at indtjeningen følger med

  • Du fører tilsyn og tager møder på de forskellige byggepladser

  • Rådgiver vores kunder samt har en løbende dialog med bygherrer og rådgivere

  • Kvalitetssikring og opfølgning i kundernes byggeportaler samt vores eget system

  • Håndtering af personale administrative opgaver

  • Skabe fleksibilitet, motivation og høj tilfredshed blandt medarbejdere

  • Sikre at de rette kompetencer er til stede i projektet

 

Den ideelle kandidat


Vi søger en kandidat der:

  • Du kommer med 3-5 års erfaring fra ventilationsbranchen og har arbejdet med ventilationstekniske krav ift. BR/DS.

  • Har en uddannelsesmæssig baggrund som ingeniør eller bygningskonstruktør, så både fagligheden og erfaringen er på plads.

  • Udviser generelt godt købmandskab, du ser forretningsmæssige muligheder og udnytter dem

  • Vil have en fordel, hvis du tidligere har beskæftiget dig med både boligbyggeri indenfor enfamiliehuse, lejligheder og fælleshuse.

  • Er ærlig, direkte og har gennemslagskraft til at skabe forandring gennem din ledelse.

  • Er vant til tæt kundekontakt og er en tillidsfuld og ærlig leder, der opnår respekt via din faglighed og bidrager til vores sociale liv.

  • Er en proaktiv, systematisk og praktisk problemløser og baserer dine valg på fakta.

  • Er god til at spotte forbedringsområder og til at implementere forbedringer.

  • Har fokus på at skabe ekstra værdi for kunderne

 

Vi tilbyder


Et selvstændigt og alsidigt job i et uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed i vækst.
Løn og ansættelsesvilkår der modsvarer dine kvalifikationer indeholdende pension og sundhedsforsikring.

Ansøgning og kontakt

 

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til direktør Jesper Aablad på telefon 2293 1112.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
Ansøgninger behandles løbende og sendes pr. e-mail til jea@airtjek.dk